Klacht: 3 kg extra Eukanuba

op 18 september 2016 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Bestel Eukanuba Large breed 15 kg ( op de website staat 3 kg meer bij zooplus?) Een actie die ze wel vaker hebben dat je 3 kg extra krijgt .
Omdat ik slecht 15 kg heb ontvangen neem ik kontact op met Zooplus.
De zakken zouden 12 kg worden en nu 3 kg er bij was 15 kg.???
Gewoon de prijs voor een zak van 15 kg dat ik altijd betaal, dus geen 3 kg meer.
Binnen 1 week staat er op hun website 3 kg extra. Meteen een zak besteld en ja hoor ik kreeg een zak van 15kg en een zak van 3 kg extra.
Wat was de bedoeling van Zooplus met het verschil van 3 kg MEER of 3 kg EXTRA zeer klant onvriendelijk of is het gewoon een instinkertje.

Wanneer ik alsnog de 3kg extra Eukanuba Large breed ontvang.

Reactie van de melder van de klacht Pinkeltjes

2 maanden geleden - Bezint eer ge aan Zooplus begint. Verwacht geen enkele service van Zooplus. Niets gehoord van Zooplus, zelf maar contact opgenomen. Erkennen dat het misleidend is met MEER of EXTRA. Krijg een bon voor 10% korting voor mijn volgende aankoop geldig tot 20.2.2016. Weer gebeld erkennen weer de fout en ja dit was ook weer een foutje. Wanneer ik nogmaals benadruk dat ik de 3kg gratis Eukanuba wil hebben krijg ik te horen dat ze het gesprek gaat beëindigen . O,ja "voor trainings doeleinde wordt het gesprek opgenomen"

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pinkeltjes