Klacht: 3 dubbele aanvraag betaling

op 04 juli 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na verschillende malen eindelijk kunnen inloggen. het bestelproces heeft zowat 40min geduurd omdat er telkens database errors kwamen en de site constant bleef hangen.
Ik heb uiteindelijk met bancontact betaald maar krijg nu een aanvraag om via overschrijving nog eens te betalen en tevens een mail voor betaling via de visa kaart. Geen mailadres te vinden en telefonisch alleen tijdens de kantooruren te bereiken wat tijdens mijn werkuren niet kan.
Kan ondertussen niet meer inloggen.

Gewenste Oplossing:

Duidelijke bevestiging dat de betaling correct gebeurd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door an.adriaensens