Klacht: 2xbetaald voor hetzelfde

op 17 augustus 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Ik ben in decathlon Frankrijk Mézières geweest tijdens mijn vakantie in bouillon heb daar 2 turnzakjes van 2,99€ per zakje gekocht de verkoopster zei dat de betaling met mijn kaart niet was doorgegaan heb het opnieuw moeten doen omdat ze zei dat ik mijn kaart tevlug had uitgetrokken nu zie ik op mijn uittreksel van de bank dat het 2x is afgetrokken dus er is 2×5,98 afgetrokken weet dat het maar een kleine som is maar toch ik geloofde hen vriendelijke groeten mevr Carine hollebeke kaartnummer 2090550896565 was ook niet tevreden over de vriendelijkheid

Graag had ik het kleine bedrag terug en sorry voor het ongemak maar ga niet meer terug naar die winkel in alle andere winkels al heel tevreden geweest

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 09 oktober 2017 om 13:54 geantwoord

Beste Carine,

Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend om te horen dat er een bedrag dubbel van uw rekening is afgeschreven. We kunnen u uiteraard verder helpen.
Wilt u hiervoor de kopie van de aankoopbon en uw rekeninggegevens e-mailen naar klantenservice@decathlon.nl? Hiermee kan onze financiële afdeling de kosten terug storten.

Ik ga er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha