Klacht: 2x bus voorbij gereden

op 01 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik een klacht indienen aan het bedrijf Arriva.
Afgelopen woensdag (31-8-16) was ik van plan om bus 90 richting Den Bosch te pakken voor school. Ik stond te wachten bij bushalte Papendijk Geffen. Toen de bus in zicht was, reed hij de bushalte zo voorbij en liet mij en 6 anderen daar staan.
Dit was heel erg vervelend en ik moest me ineens haasten richting de trein met de gedachten dat ik nu te laat zou komen.
Vandaag (1-9-16) ging ik, met de gedachten om te voorkomen dat dit weer zou gebeuren, een halte eerder klaar staan. Hier stond ik te wachten op de bus met een paar andere mensen. Om de hoek kon ik de bushalte papendijk zien, waar ook mensen stonden te wachten.
Toen de bus in zicht kwam en mijn hand uitstak met een paar andere mensen, reed de bus weer voorbij!
Een eindje verder op pikte de bus dit keer wel de mensen van papendijk op!
2x achter elkaar is nou voorgekomen dat de bus voorbij is gereden. Ik vind dit echt heel erg vervelend!

Ik zou het fijn vinden als de bus ten eerste stopt! Dat is het minste wat hij kan doen.
Daarnaast zou ik het ook fijn vinden, wanneer de bus te vol is, er gewoon een tweede bus nakomt. Vorige was dit ook gewoon zo. Deze bus is eenmaal druk en vol. Nu met de vakantieregeling al helemaal maar het moet niet zo zijn dat vanaf Heesch er al niemand meer kan instappen!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Goedemorgen Tessa, Dat zijn twee minder prettige ervaringen. Zou je kunnen aangeven hoe laat de bus bij de halte zou moeten stoppen? Groet, ^JE

Reactie van de melder van de klacht Tessavdvloet

4 maanden geleden - 8;13 zowel papendijk als hanenberg

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Bedankt voor de gegevens. Ik heb er een melding van gemaakt zodat er verder naar deze minder prettige situatie kan worden gekeken. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 20:03 geantwoord

Beste Tessa,

Omdat deze klacht intern is doorgezet, sluit ik deze melding af.

^NT
Arriva webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Tessavdvloet