Klacht: 2x betaald en niet snel terug,~slechte bejegening door uw financieel personeel

op 30 juni 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een verblijf geboekt,mij werd gevraagd een creditcard nr in te vullen voor betaling(ga ik bij jullie nooit meer doen) . Ik heb toen de overschrijving op tijd gedaan,wordt er en dag later via criditcard,weer het zelfde bedrag af gehouden.Toen ik hier over belde verklaarde uw personeel nog net niet dat ik stom was,maar het was al teruggestort zei zij.
Ik belde naar mijn bank , maar er was nog niets teruggestort,deze adviseerde mij weer centerparcs te bellen,want dit was niet goed.
Dit maal was de mw wat aardiger( Renee),maar er waren problemenmet internet.Nu gaat zij het weer uitzoeken,maar ik zou uw personeel wat in de gaten houden.Ik hoop dat het goed komt,want 209,68 is best veel geld.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon direct mijn geld teruggestort,want betalen moet ook op tijd en dat uw personeel zich ook wat beter gedraagt,moet ik ook op mijn werk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 juli 2017 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door e.brugman93@upcmail.nl