Klacht: 2x betaald en niet snel terug,~slechte bejegening door uw financieel personeel

op 30 juni 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik heb een verblijf geboekt,mij werd gevraagd een creditcard nr in te vullen voor betaling(ga ik bij jullie nooit meer doen) . Ik heb toen de overschrijving op tijd gedaan,wordt er en dag later via criditcard,weer het zelfde bedrag af gehouden.Toen ik hier over belde verklaarde uw personeel nog net niet dat ik stom was,maar het was al teruggestort zei zij.
Ik belde naar mijn bank , maar er was nog niets teruggestort,deze adviseerde mij weer centerparcs te bellen,want dit was niet goed.
Dit maal was de mw wat aardiger( Renee),maar er waren problemenmet internet.Nu gaat zij het weer uitzoeken,maar ik zou uw personeel wat in de gaten houden.Ik hoop dat het goed komt,want 209,68 is best veel geld.

Ik wil gewoon direct mijn geld teruggestort,want betalen moet ook op tijd en dat uw personeel zich ook wat beter gedraagt,moet ik ook op mijn werk.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 juli 2017 om 09:57 geantwoord