Klacht: Ongegronde blokkade

op 17 februari 2014 over 2ehands.be in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2ehands.be houdt er een persoonlijk beleid op na, over hoe en wat je mag plaatsen op de site. Zo maakt pietje een opmerking, pientje blokkeert je account en keesje mag je vraag beantwoorden. Ze weten van elkaar niet wat ze doen maar zitten aan knoppen te draaien waar ze geen verstand van hebben. Eerst dacht ik dat dit een bredijf was maar het blijkt een hobbyclubje te zijn met wat vakantiekrachten. Hoe kun je hier als professioneel bedrijf mee om gaan. Procederen dan maar?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als i hetzelfde wordt behandelt als andere EN als er een helder beleid is, bekend wordt gemaakt, zonder dat dit persoons afhankelijk is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 2ehands.be in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2ehands.be nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wiro24