Klacht: 2e reparatie van Philips TV

op 21 augustus 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na ontvangst na de eerste reparatie, vertoonde de TV nog dezelfde klachten.
Was niet van plan hem nogmaals voor reparatie aan te bieden, maar wenste een nieuwe TV, geld terug of een tijdelijke TV gedurende de reparatietijd. Cool Blue weigerde alle 3 opties, maar wilde hem weer ophalen voor reparatie.
Wat te doen?

Gewenste Oplossing:

Indien ik geld terug krijg of een nieuwe TV ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Andre Klomp