Klacht: 2e bril gratis

op 17 juni 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas klopt dit niet voor de tweede bril van dezelfde prijs en sterkte moet ik wel 200 euro extra betalen… Heb er dus maar 1 genomen. Maar dan moeten ze niet adverteren dat de 2e bril gratis is…

Gewenste Oplossing:

Jammer dat 2e bril gratis niet klopt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 17 juni 2016 om 09:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Kruithof,
In de winkel is met u gesproken over de 2de bril gratis. U heeft gekozen voor 1 bril. Omdat u maar 1 bril heeft gekocht heeft u gebruikt gemaakt van een andere voordeelregeling die wij met uw zorgverzekeraar hebben en heeft u 25% korting op uw bril gehad. Deze 2 acties zijn niet te combineren. Had u 2 brillen gewild dan hadden we deze 25% korting dus niet kunnen toepassen en was u voor de 1ste bril duurder uit geweest en had u de 2de bril gratis ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Hans Anders Klantenservice

Heeft op 18 juni 2016 om 10:13 geantwoord

Als ik voor 1 bril bril betaal , zou je verwachten dat de 2e écht GRATIS is , door allerlei korting voordeeltjes klopt dit dan toch eigenlijk niet ! Dit vind ik nogal misleidend !!!
Ik kwam voor 2 brillen naar uw winkel ....maar 2 brillen dat werd me te duur omdat dit me 200 euro extra koste .....dus toen toch maar 1 bril genomen ...helaas was dit dus niet wat ik er van verwacht had .Jammer !:-(

Alle klachten die gemeld zijn door Tokru