Klacht: 2e bril gratis

op 17 juni 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Helaas klopt dit niet voor de tweede bril van dezelfde prijs en sterkte moet ik wel 200 euro extra betalen… Heb er dus maar 1 genomen. Maar dan moeten ze niet adverteren dat de 2e bril gratis is…

Jammer dat 2e bril gratis niet klopt

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 17 juni 2016 om 09:06 geantwoord

Beste mevrouw Kruithof,
In de winkel is met u gesproken over de 2de bril gratis. U heeft gekozen voor 1 bril. Omdat u maar 1 bril heeft gekocht heeft u gebruikt gemaakt van een andere voordeelregeling die wij met uw zorgverzekeraar hebben en heeft u 25% korting op uw bril gehad. Deze 2 acties zijn niet te combineren. Had u 2 brillen gewild dan hadden we deze 25% korting dus niet kunnen toepassen en was u voor de 1ste bril duurder uit geweest en had u de 2de bril gratis ontvangen.

Hans Anders Klantenservice

Heeft op 18 juni 2016 om 10:13 geantwoord

Als ik voor 1 bril bril betaal , zou je verwachten dat de 2e écht GRATIS is , door allerlei korting voordeeltjes klopt dit dan toch eigenlijk niet ! Dit vind ik nogal misleidend !!!
Ik kwam voor 2 brillen naar uw winkel ....maar 2 brillen dat werd me te duur omdat dit me 200 euro extra koste .....dus toen toch maar 1 bril genomen ...helaas was dit dus niet wat ik er van verwacht had .Jammer !:-(

Alle klachten die gemeld zijn door Tokru