Klacht: 27-6 -2017 bril gekocht ,montuur van €239 en in juli actie alle monturen maar 10 euro!!!!

op 14 juli 2017 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 dagen na mijn aankoop van de bril kom ik erachter dat de monturen in juli ineens 10 euro zijn, ik heb een montuur gekocht voor mijn zoon 27-6-2017 waar ik nog 239 euro voor moest betalen , ik hoop dat jullie me dat verschil terug kunnen geven want dit is toch echt een mega verschil!!!

Gewenste Oplossing:

Als dit probleem opgelost word

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 25 juli 2017 om 17:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Mevissen, wij bieden onze excuses aan voor het door u ondervonden ongemak. Zoals telefonisch doorgesproken hebben wij in dit geval uit coulance alsnog onze actie kunnen toepassen. Wij hopen dat de kwestie hiermee naar tevredenheid is opgelost en wensen uw zoon veel brilplezier! Met vriendelijke groeten, Pearle Opticiens

Alle klachten die gemeld zijn door Renzo Eekels