Klacht: 2500 Euro betalen en incasso bureau terwijl er geen diensten worden geleverd

op 20 januari 2014 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb in Oktober 2012 gekozen voor een opleiding informatica op HBO niveau bij de LOI. Ik heb het eerste les pakket voor 3 maanden ontvangen en ben met veel plezier aan de slag gegaan. Helaas heb ik niet veel meer ontvangen van de LOI behalve rekeningen. Om de situatie erger te maken ben ik me baan kwijt geraakt en kon daardoor niet betalen. Dit heb ik netjes aan de LOI gemeld. Ondanks dat ik niks meer van ze ontvangen heb wilde ik alsnog netjes de rekeningen betalen en heb dus netjes een betalingsregeling gemaakt. Ik wou graag doorgaan met de opleiding maar ik moest ermee stoppen omdat er gewoon geen geld meer voor was. Na 2 maanden konden ze niet afschrijven en kreeg ik netjes een rekening met daarop wat ik moest betalen die maand. Een week later opeens een incasso bericht dat ik 1000 euro moest betalen aan een incasso bureau. Uiteindelijk heb ik 1 les pakket ontvangen, heb ik nooit met me opleiding kunnen doorgaan, heb ik de meeste kosten betaald maar is er nooit iets aan me geleverd en was ik tot het laatste moment bereid alles te betalen. Nu heeft de LOI mijn opleiding niet opgezegd waardoor de rekening nog hoger geworden is, terwijl ik daar 2 keer om gevraagd heb. Heb ik 200 euro aan incasso kosten erbij en heb ik niks geleverd gekregen. Ik had ooit het idee om later alsnog mijn opleiding af te maken bij de LOI. Dat laat ik aan me voorbij gaan

Aangezien er (bijna) geen lesmateriaal is geleverd en wel voor minimaal 1000 euro is betaald vind ik het niet meer dan redelijk dat het bedrag van 1000 euro word kwijt gescholden. Tevens ga ik geen incasso kosten betalen.De aangeboden diensten zijn niet geleverd dus ik hoef ook niet te betalen. Jammer is het dat ik niet kan doorgaan met de opleiding later omdat er zulk wanbeleid word gevoerd. Ik heb alles geprobeerd om netjes te zijn maar helaas word ik hier gewoon uitgebuit als klant. Gelukkig heb ik een goede rechtbijstand verzekering

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hizzler