Klachten over 24/7 Discount

Hieronder kunt u zien welke klachten er over 24/7 Discount zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van 24/7 Discount in de categorie Spaarprogramma's

7 klachten gemeld
1.0 /10
7 stemmen

24/7 Discount Klachten

Reageren en betalen niet

Klacht van Din0022 op 24 juni 2024 over 24/7 Discount in de categorie Spaarprogramma's

Sinds een paar maanden reageert niemand meer. Verzoek ingediend voor uitbetalen van mijn tegoed. Bevestiging ontvangen, maar geen geld. Ik probeer op diverse manieren contact op te nemen, maar hoor niets meer. Voorheen werd er keurig geantwoord en uitbetaald. Lees meer

Waar blijft mijn 25 euro?

Klacht van KokoMoko op 13 juni 2024 over 24/7 Discount in de categorie Spaarprogramma's

Gebruikt gemaakt van 24/7 Discount bij het afsluiten van een energie controle bij Budget energie en zou een bedrag ontvangen van 24/7 Discount voor gebruik te maken van hun. Helaas, zit al een maand te wachten na goedkeuring. Berichten gestuurd,... Lees meer

Reageren nergens op!

Klacht van MoniqueB. op 26 juni 2023 over 24/7 Discount in de categorie Spaarprogramma's

Ben al jaren lid van dit spaarprogramma. Heb nog oude ledenkortingen openstaan (in behandeling) die allang goedgekeurd hadden moeten zijn. Probeer al een jaar contact te krijgen hierover maar word gewoon geschoffeerd doordat men op geen enkel verzoek reageert. Heb... Lees meer