Klacht: 22363bd

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 juni bestelde ik een set van 2 pannen, die dezelfde dag werd bevestigd.
Dezelfde dag kreeg ik een track trace die mij bevestigde dat ik vrijdag 03/06/2021 zou geleverd worden via Post nl.
Op 02/06/2021 klik ik op pakje volgen en verschijnt er een leeg blad op mijn scherm: datum van levering en track trace zijn verdwenen, zonder geen enkele bijkomende uitleg.
Vandaag hetzelfde.
Indien ik vóór morgen geen nieuws van jullie heb, stapik onmiddelijk naar de politie om klacht neer te leggen! Gezien ik een vijftal advocaten in mijn familie heb, geef ik het dossier dan ook door aan één van hen.
Uw antwoord per kerende afwachtende, verblijf ik ondertussen, met gepaste gevoelens.

Yvan Francis Galimont

Gewenste Oplossing:

Antwoord onmiddelijk op mijn bovenstaande klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Best Direct

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Best Direct nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mr. GALIMONT