Klacht: 20 euro korting. Ik geloof er niets van.

op 08 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb laatst een Samsung GT-S5660 gekocht, maar ik heb mijn twijfels aan de 20 euro korting. Aangezien ze bij het registreren niet eens om mijn rekeningnummer is gevraagt.
En zo te horen hebben meerdere mensen slechte ervaring met deze (nep)reclamestunt.

Duidelijkere verwijzing naar het registeren en het terugkrijgen van de beloofde aanbieding en de beloofde €20,- op mijn rekening.

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Geachte heer De Vos, Over welke promotie heeft u het precies? Op dit moment loopt er geen Cashback promotie naar aanleiding van de aankoop van een Samsung Gio. Deze promotie is er wel geweest, maar was geldig tot september 2011. wij willen u vragen goed te controleren, eventueel via uw verkoper, over welke promotie het gaat. Met vriendelijke groet, Sander Samsung Webcare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Geachte heer de Vos, Onze excuses: Deze promotie was geldig voor toestellen aangekocht voor 31 maart 2012. Registreren was mogelijk tot 15 april 2012. Wij begrijpen uit uw klacht dat er in het formulier dat u hebt ingevuld niet om een rekeningnummer werd gevraagd. Dit betekent dat u de product registratie hebt uitgevoerd, in plaats van de registratie voor de promotie. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 31 juli 2012 om 12:33 geantwoord

Wij hebben de klant geïnformeerd over de promotie waar hij aanspraak op maakt.

Alle klachten die gemeld zijn door NickFr80