Klacht: 2 x iets besteld nooit bezorgd!

op 27 mei 2020 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Sinds twee weken geprobeerd iets te bestellen via Amazon.nl, bij de 1st keer ging het al mis, bestelling van telefoonhoesje en screenprotector zou het bezorgd worden via DHL. Super snel en handig dacht ik met de track and trace dat het bezorgd zou worden tussen 6 en 8 uur. En ik was ook nog eens thuis. Dus kan ik dat mooi in de gaten houden.
U raad het, via de track and trace website van DHL wordt vermeld dat het pakketje na 07:00 uur bezorg is, maar niks gevonden in onze brievenbus.
Klacht gemeld via amazon website, top service, ze bellen terug binnen aantal seconde. Met de klantenservice aan de lijn, zou er een onderzoek gestart worden bij de vervoerder DHL. dat kan tot 3 werkdagen duren. Na 3 werkdagen is door DHL beweerd dat het pakketje bezorgd zou zijn. Sorry hoor maar wij hebben niks ontvangen. Uiteindelijk zal het geld terugeboekt worden, is maar 16 euro. Even getwijfeld maar toch nog een 2e poging gedaan om een bestelling te plaatsen. Maandag besteld en woensdag vandaag bezorgd. Helaas weer hetzelfde geval, Pakket volgens track and trace bezorg maar niks in onze brievenbus! weer klantenservice aan de lijn en situatie gemeld.
Moeten weer 3 werkdagen wachten omdat er een onderzoek is gestart. Sorry hoor, het is net gebeurd dus als je wilt weten wat er aan de hand is moet je diegene bellen (Chauffeur) die dienst heeft op dat moment in mijn wijk. Dan pas kan je weten wat er is gebeurd.

mijn god, hoe moet dat, zullen vast veel meer mensen met hetzelfde te maken hebben of hebben gehad…

weet niet of het DHL is of er zit kwade bedoelingen achter…

- geef tijdens het bestellen meer opties van vervoerders en waar het bezorgd kan worden (service punt bijvoorbeeld)
- bel de vervoerder meteen op en track het diensthebbende chauffeur die zogenaamd het pakketje heeft bezorgd (iemand heeft het pakketje afgescand!)
- het kost ons allemaal tijd, moeite , frustratie en geld om dit allemaal rechttezetten, en ondertussen lopen we risico dat er iets met onze nieuwe mobieletelefoon gebeurd omdat die niet is bezorgd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Depineut9