Klacht: 2 weken pas

op 20 juli 2019 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Geachte,

Op 6 juli ben ik samen met een vriendin komen sporten bij jullie op locatie Porseleinstraat.
Zelf ben ik niet lid bij Basic Fit, maar wel aan het nadenken om lid te worden.
De reden waarom ik lid wil worden, is omdat jullie virtuele groepslessen aanbieden.
Toen mijn vriendin en ik 6 juli aan kwamen was het door een storing niet mogelijk om een virtuele les te doen. Dit kan gebeuren en neem ik jullie niet kwalijk.
De medewerker gaf aan dat ik een 2 weken pas kon aanvragen via mijn vriendin.
Ik heb hierbij aan gegeven dat ik 1,5 week niet kan komen. Hier op gaf de medewerker aan dat dit geen probleem was. De 2 weken pas zou pas in gaan op het moment dat ik de QR code zou scannen bij binnenkomst.
Vandaag ga ik naar Basic Fit en wil deze pas activeren. Hij werkt niet.
De medewerker komt mij helpen en geeft aan dat de pas verlopen is.
Ik leg haar het verhaal uit en geef aan dat dit niet kan omdat deze nog niet geactiveerd is.
Zij geeft aan dat de pas op 6 juli geactiveerd is en niet meer te gebruiken is.
Is er nog een mogelijkheid om deze pas te krijgen? Ik zou namelijk eerst wen aantal dagen willen kijken of het mij bevalt voor dat ik een abonnement aan ga.
Vind het ook niet netjes dat uw medewerker mijn pss geactiveerd heeft terwijl er duidelijk besproken is dat deze de komende week niet gebruikt kan worden.

Nieuwe proefperiode

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 23 juli 2019 om 11:40 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door DaphneHaan