Klacht: 2 weken al geen folders

op 07 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

2 weken al geen folders meer gehad na de vorige klacht word er wel wat aan gedaan vorige keer hebben jullie al telefonisch contact opgenomen met mij hoop dat ik vanaf nu wel elke week gewoon weer folders ga krijgen

Als ik weer folders ga krijgen zoals het hoorf

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 08 mei 2017 om 12:29 geantwoord

Geachte mevrouw Doornebosch,

Klantenservice Spotta

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 09 mei 2017 om 22:31 geantwoord

Nog steeds geen folders misschien kan ik beter een klacht indienen bij de bedrijven van de folders

Alle klachten die gemeld zijn door Doornebosch