Klacht: 2 weken al geen folders

op 07 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 weken al geen folders meer gehad na de vorige klacht word er wel wat aan gedaan vorige keer hebben jullie al telefonisch contact opgenomen met mij hoop dat ik vanaf nu wel elke week gewoon weer folders ga krijgen

Gewenste Oplossing:

Als ik weer folders ga krijgen zoals het hoorf

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 08 mei 2017 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Doornebosch,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 09 mei 2017 om 22:31 geantwoord

Nog steeds geen folders misschien kan ik beter een klacht indienen bij de bedrijven van de folders

Alle klachten die gemeld zijn door Doornebosch