Klacht: 2 week wachten op nieuwe pas

op 15 juli 2017 over ING in de categorie Banken

Bij inbraak pas gestolen dus gelijk bellen , ja meneer uw pas word geblokkeerd en ik vraag gelijk nieuwe pas aan , ok top bedankt .
5 dagen later nog niks toch maar even bellen , zal even nakijken meneer ja hoor zie hier dat het in het systeem zit gewoon nog even wachten , ok bedankt .
3 dagen later weer bellen , ja meneer zal even kijken ohh er is helemaal geen pas aangevraagd en als ik nu aanvraag krijgt u ook een nieuwe pincode dat kan niet anders helaas , ik bleef natuurlijk vriendelijk de mevrouw aan de andere kant van de lijn is niet verantwoordelijk maar ik ben toch wel ongelofelijk pissig hier komt ook nog bij dat ik met mijn zaken rekening ik bij de bank met geldige legetimatie geen geld kan opnemen ge dus op zoek naar andere bank

Heb gezegd per expres opsturen dit kon niet hoef mijn pas niet te betalen maar ik stap nu toch over zou niet weten na alle gesprekken met 0 op rekest wat ze zouden kunnen doen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 16 juli 2017 om 11:38 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Wat vervelend dat het met de aanvraag van de Betaalpas niet goed is gegaan. Dat is erg spijtig om te horen! Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je er nu al een tijdje geen gebruik van kunt maken. :(

Ik hoop dat je de Betaalpas spoedig ontvang en weer gebruik kunt maken van de rekening!

Groet,

Tjitske
ING Webcare

Heeft op 16 juli 2017 om 23:04 geantwoord

EEN WAARDELOOS ANTWOORD VIND IK , MOET AL 2 WEEK GELD BIJ FAMILIE EN VRIENDEN LENEN , DACHT IS NIET ZO ERG MAAR IK VIND HET TOCH MOEILIJK HEB MIJN HELE LEVEN NOG NIKS GELEEND .
wILDE V/D WEEK TANKEN KON NIET GEEN PAS DOORGEREDEN MET 3 LITER IN DE TANK RED IK HET OF NIET , EN DAN ZO,N ANTWOORD NEE NEE NEE IK BEGRIJP HOE MENSEN IN DE PROBLEMEN KUNNEN KOMEN DOOR ZULKE FOUTEN DIE DE ING MAAKT , HELEMAAL ALS IK ZELF BIJ DE BANK KOM ALS LEVEND MENS MET GELDIGE PASPOORT EN IK GEEN GELD KAN KRIJGEN , MIJN GELD , DAT EEN PLASTIC KAARTJE MEER ZEGT DAN IK ZELF MET PASPOORT , GAAT ER BIJ NIET IN !!!!!!!!!

Bericht van ING

3 maanden geleden - Beste Stef, Ik begrijp je boosheid en mijn excuses dat het zo gelopen is. Overigens is het, nadat je je Betaalpas hebt laten blokkeren en een nieuwe hebt aangevraagd, wel mogelijk om geld op te nemen op het ING kantoor met je legitimatiebewijs. Het spijt me heel erg als je hier niet over geïnformeerd bent. Ik neem aan dat je intussen je nieuwe Betaalpas hebt ontvangen? Met vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Stefje65

3 maanden geleden - graag een antwoord op uw reactie , als er 4 medewerkers van de ing mij vertellen dat ik met een zakenrekening geen geld kan opnemen en u zegt dat het wel kan dan wil ik heel graag weten wie gelijk heeft ? heb nog speciaal navraag gedaan vond het ook heel vreemd maar er werd mij echt verteld dat ik geen cent kon krijgen ! Pasje is binnen maar moet nog wachten op nieuwe code dus nog niet pinnen ben benieuwd hoelang dit gaat duren !

Bericht van ING

3 maanden geleden - Beste Stef, Sorry, het was mij niet duidelijk dat het om een zakelijke Betaalpas gaat. Het klopt dat je dan in deze situatie geen geld kunt opnemen. Het spijt me! Met deze link https://belmijnu.ing.nl/scripts/FreecallING.dll?subscrid=y9hwj7dhil&gjdata=Zakelijke_Rekening&gjname=Zakelijke%20Rekening kun je je op laten bellen door een collega van afdeling Zakelijk. We kunnen dan voor je nakijken wat de status van je nieuwe pas is. Langs deze weg kan ik je daarover namelijk niet informeren. Kun je daarmee uit de voeten? Met vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Stefje65