Klacht: 2 uue=r achter elkaar geen bus gekomen

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11december wilde ik lijn 371 om 11.37 nemen bij halte St.Janlaan te Heythuysen. Deze bus kwam helaas niet (ook niet vertraagd
vanwege de winterse weersomstandigheden) hiervoor heb ik begrip maar
ik ben bij de bushalte blijven wachten op de bus van12.37 (al enkele keren
contact gehad met mijn werk dat ik later zou komen. maar deze bus kwam
helaas ook niet. Ik heb anderhalf uur in het bushokje gewacht.
Verschillende bussen van andere lijnen kwamen wel voorbij .k heb 1x n chauffeur gevraagd of hij mss wist of die bus naar Weert nog zou komen
Tern einde raad heb ik vrij moeten nemen ,

Gewenste Oplossing:

In de regel ben ik tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 20:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste wimke1955,

Niet leuk om te lezen dat lijn 371 niet is geweest afgelopen maandag.
Ik begrijp dat je hiervan baalt.

Via verschillende kanalen hebben wij de gehele dag updates geplaatst over het winterse weer en over buslijnen die wel of niet hebben gereden die dag. Ik wil je met winters weer adviseren om onze Twitter-pagina @Arriva_NL, Facebook-pagina http://bit.ly/2viRvXz of onze website www.arriva.nl goed in de gaten te houden.

Excuses voor het ongemak die je hebt ervaren afgelopen maandag.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door wimke1955