Mijn Klacht:
ik lig al 3 maanden in de clinch met vodafone. men berekend mij 360 euro en 960 euro over de maanden oktober en november terwijl dit onmogelijk is. Zou op 3 dagen tijd meer als 10gb verbruikt hebben. Ze dreigen met afsluiten en incassokosten maar ik ga dit dus echt niet betalen en zo snel mogelijk weg bij deze dieven !!
Gewenste Oplossing:
ben tevreden als mij gewoon de normale abbonnementskosten in rekening worden gebracht en de rest vergoed

