Klacht: 2 maanden lang reclame folders in afval bakken

op 14 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Ik rij voor de gemeente afdeling ledegingreiniging in de wijk kievitssloop (haagse beemden) en ik zie al ruim 2 maanden in de gemeente vuinis bakken tussen veldmoerensomerweideuitoord.Allemaal pakken met reclame folders erin zitten tot de rand toe.Dus mischien even de aandacht uit te zoeken wie hier achter zit…vriendelijke groet.

Gewoon geen pakken met reclame folders meer in bakken,
Geen uitbetaling van loon die ze hoor te bezorgen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 mei 2020 om 08:39 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je ons laat weten dat je een partij folderpakketten hebt gevonden. We waarderen het enorm dat je de moeite neemt hier een melding van te maken.

Wil je ons laten weten of de folders er nog steeds liggen?

Melding met code
We willen de bezorger hierop aanspreken. Hiervoor hebben we de code nodig die op het folderpakket staat. Kan je de code aan ons doorgeven?

Waar vind je de code?

De code begint met één of twee nullen waarop nog zes getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer één bij drie centimeter in omvang (klein dus). Deze staat op de kant van het pakket waar het plastic dicht gelast is. De code is het best zichtbaar als je het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt.

We zien de codes graag tegemoet zodat we ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Alvast hartelijk dank voor je medewerking.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Nelisje