Klacht: 2 horloges besteld. Niet ontvangen.

Ik heb bij eGlobal central een Samsung Watch en een G-Shock besteld. Nu na 21 dagen nog steeds niets ontvangen. Ik een keer met eGlobal gemaild en gevraagd hoe lang het nog zou duren voor ik mijn horloges kreeg en dat ik de originele track en trace codes van de pakketten wilde hebben. Daar kreeg ik een standaard door een computer gegenereerd mailtje op terug zonder antwoord op mijn vragen. Inmiddels ben ik er achter dat als je de eerste en laatste 2 cijfers van de verzendcode gekregen van eGlobal afhaalt en de overgebleven code invult op de site van DPD, je kan zien of het pakket is aangemeld. Dat zijn ze in mijn geval wel. Maar voorlopig zit ik nog met lege handen. Ik heb ook al gemaild dat ik de bestellingen wil annuleren en mijn geld terug wil. Maar uiteraard geen enkele reactie. Dit is een malafide bedrijf.

Als ik mijn geld terug heb of mijn horloges heb.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eGlobal Central Nederland

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eGlobal Central Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ferrarist070