Klacht: 2 grote fouten bij levering keuken

op 30 mei 2021 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Keuken is geleverd , met 2 grote fouten
1 kleur aanrecht blad verkeerd geleverd heb grijs beton gekregen terwijl ik zwart blad heb besteld! En 2e fout is, ze hebben te klein Hooge kast geleverd waar onze koelkast niet in past, plaats van koeling 102 cm besteld hebben, hebben we kast ontvangen waarvan 88 cm koelkast in past,

Ik wil mijn kleur aanrecht blad die ik besteld heb!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 31 mei 2021 om 14:19 geantwoord

Beste meneer, mevrouw,

Over de bovenstaande punten hebben we contact met u gehad vanuit onze klantenservice en vanuit onze showroom. In overleg met u is besloten dat u de geleverde hoge kast behoudt en hiervoor de koelkast omgeruild wordt tegen een passend exemplaar. Het verschil in het aankoopbedrag krijgt u van ons retourgestort.
De vraag over het werkblad heeft onze vestigingsmanager met u besproken. Hij heeft u aangegeven wat de mogelijkheden hierin zijn en dat een ander werkblad enkel tegen coulanceprijs besteld kan worden. Hierin blijven we bij ons standpunt zoals dit reeds toegelicht is.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Heeft op 31 mei 2021 om 15:26 geantwoord

Nee, ik ga niet extra betalen voor een blad waarvan de verkoper de verkeerde heeft ingevoerd dus jullie fout ik moet extra betalen daar voor absoluut niet

Alle klachten die gemeld zijn door Hannah2021