Klacht: 2 dikke Schimmel plekken, Wind suist door de deur

op 22 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik Ben vrijdag ingecheckt in het Centerparcs Strand Hotel in Zandvoort. Toen ik op de Etage was waar mijn kamer zich bevond hoord ik een zuisend geluid deze kwam van mijn kamer. In de wc zag ik aan plafon 2 grote Schimmel plekken die deels al zwart waren. Bij zoiets voel ik mij niet prettig. Ik Ben dus naar de receptie gegaan en heb mijn probleem voor gelegt. Ze wilden het regelen en er zou de folgende dag gelijk niemand langs Komen. Toen ik in de namiddag weer in de kamer kwam lag er een kaartje op tafel. Het zuisend geluid kan niet beholpen worden ik moest raam Open laten snachts. ( De muggen vonden dit zeker prettig ) de Schimmel werd niks over gezegt of het nu Schimmel was of niet. Ik Ben nu 5 dagen in dit Hotel geweest ik heb het meermaals aan de receptie doorgegeven en dan hoor ik op de laatste avond dat het dus daadwerkelijk Schimmel is en het definitief snel behandelt moet worden. Ik heb dus lekker 5 dagen in een kamer gewoon met dikke Schimmel en een zuisend geluid. Bij zoiets verwacht ik eigenlijk dat men een andere kamer krijgt. Ik Ben erg teleurgestelt. Ik had dit niet verwacht en ik weet niet of ik nog eens in dit Hotel zal overnachten. Ik Ben echt teleurgeatellt. 7 verdieping kamer 877

Ik Ben geheel niet tevreden over de kamer voor de Rest was alles super

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 29 september 2016 om 10:57 geantwoord