Klacht: 2 bussen zijn niet geweest

Bearrzy op 15 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanuit swarteweisein (Tytsjerk) stond ik om 16:20 bij de bushalte waar lijn 13 om 16:24 zou moeten komen.
Om 16:24 kwam lijn 355 een sneldienst die niet bij swarteweisein stopt.
Op 9292 stond vervolgens dat ie wel was geweest wat ik nogal vreemd vond aangezien ik op tijd was.
De daaropvolgende bus lijn 21 zou 16:36 moeten komen. Ook die is nooit geweest.
Persoonlijk vind ik het nogal vreemd dat ik op tijd ben en de bussen niet komen aangezien er staat dat je kunt vertrouwen op Arriva.
In dit geval kan dat dus niet want ik was te laat op werk.
Ik hoop dat jullie hier wat aan kunnen doen.

Ik ben tevreden als de bussen komen op tijden waar het staat op 9292 en een paar minuten later kan gebeuren maar als ze niet komen is dat vervelend.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 november 2017 om 17:43 geantwoord

Beste Bearrzy,

Jammer om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Begrijpelijk dat je baalt.

Ik heb het voor je nagekeken in de GPS gegevens van de bussen. Lijn 13 had 15 minuten vertraging en die is om 17:39 langs halte Swarteweisein gereden. Lijn 21 had 7 minuten vertraging en is om 16:43 langs halte Swarteweisein gereden.

Ivm drukte op de weg hebben beide bussen vertraging opgelopen. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door