Klacht: 2 bussen niet op komen dagen!

op 30 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag stond ik te wachten voor de bus van 14:31 bij de Grootte Wielen laan in Rosmalen. Twee bussen zijn niet op komen dagen. Uiteindelijk kon ik om 15:34 op de bus stappen.
Dit verhaal heeft 2 gevolgen gehad voor mij. Enerzijds heb ik de kinderen voor het feest van mijn zoon allemaal moeten bellen om later te komen. En doordat ik ruim een uur in de kou heb moeten wachten kan ik de rest van de dag slechter functioneren, omdat doordat ik reuma heb mijn spieren dan gaan verkrampen.

Een bus kan vast komen te zitten dat kan ik nog begrijpen maar communiceer dan binnen het bedrijf dat een andere bus via een andere route de haltes aan moet gaan doen om de lichting die staat te wachten eerder op te kunnen pikken.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 30 september 2017 om 16:59 geantwoord

Beste 1711,

Uit jouw reactie begrijp ik dat er tot 2 maal toe geen bus is geweest bij de Grootte Wielen in Rosmalen. Dit heeft voor jou vervelende gevolgen gehad en hiervoor bieden we je onze welgemeende excuses aan.

We hebben vanmiddag te kampen gehad met grote vertragingen in Den Bosch, deze liepen op tot 40 minuten. Je opmerking over de communicatie is terecht. Ik zal jouw signaal doorsturen naar de regio zodat deze als algemeen punt het communiceren van vertragingen en omleidingen kan bespreken.

Ik hoop dat jouw zoon en jij ondanks deze tegenvaller er toch een leuke dag van hebben kunnen maken.

^SH
Webcareteam Arriva