Klacht: 16gb

op 09 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hoi ik probeer al 4 weken me aan te melden voor de 16gb kaart
en heb ook gebelt met samsung er is dus een storing op de website en deze word vandaag opgelost.
duurt wel lang 4 weken storing.
en er werd mij verteld dat dit ook de enige manier is zo kan ik ook een actie maken want de meesten zeggen laat maar ik koop er wel 1 naar zo veel moeite dit vindt ik niet correct
dus ik hoop dat deze storing niet lang meer duurt gr robert

Gewenste Oplossing:

als ze nu dit kaartje gewoon kunnen opsturen .als ik mijn emeinummer doorgeef is dit toch ook goed dan melden ze hem zelf bij hun eigen aan bij mij werkt het toch niet. naar een 10 tal computers te hebben geprobeerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Robertvdpluijm, Graag horen wij van u of u hebt geprobeerd om u met een andere browser aan te melden voor deze promotie en of u al hebt geprobeerd om , voor de registratie, in te loggen op www.samsungworld.nl. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 31 juli 2012 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geen reactie meer ontvangen van de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door robertvdpluijm