Klacht: Amefa messenset + bestekset kon niet meer geleverd worden, wacht op crediteren

tjainie op 03 april 2014 over 12 deliver.nl in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

k heb op 3 maart 2014 een messenset van amefa besteld. Echter later kreeg ik een email dat de producten niet meer geleverd konden worden. Ze gaven aan van stuur je bankgegevens door en dan zal de bestelling gecrediteerd worden. Sindsdien niets meer van hun gehoord en dit is meer dan twee weken geleden. Beetje frappant dat ze na mijn eerste email direct binnen 1 dag reageren en op mijn volgende email na 2 weken nog niet gereageerd hebben.

Gewenste Oplossing:

Dat 12deliver mijn geld crediteerd en op mijn bankrekening bijgeschreven heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar 12 deliver.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

10 jaren geleden - Merci Barbara. Het is inmiddels afgehandeld. Na deze klacht had ik namelijk nogmaals een bericht gestuurd naar meerdere emailadressen van 12delivery. Waarop gereageerd werd dat er na het weekend naar dit probleem gekeken zou worden. Uiteindelijk, het ik niets meer van ze vernomen totdat vandaag het bedrag bijgeschreven is op mijn rekening. Het resultaat is er, maar de wijze waarop ben ik niet tevreden over. In ieder geval bedankt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 12 deliver.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 12 deliver.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

12 deliver.nl

Heeft op 25 juni 2014 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

De terugbetaling is voldaan op 10 april.

Alle klachten die gemeld zijn door