Klacht: 1000 euro om mijn huis in te komen

op 31 mei 2020 over Slotenmaker Sleutelkoning in de categorie Installatiebedrijven

Ik kwam mijn woning niet meer in en moest een slotenmaker inschakelen. Van te voren heb ik telefonisch contact opgenomen met het bedrijf, het kwam neer op een bedrag van rond de 300 euro. Tijdens de werkzaamheden heb ik nog een aantal keer gevraagd wat het bedrag zou zijn, wederom hebben wij aangegeven dat het rond dat bedrag zou zijn.

Uiteindelijk hebben ze mijn slot eruit gehaald, en vroegen ze of ik een nieuw slot erin wilde. Wanneer ze dit niet zouden doen, zou ik tot dinsdag geen slot hebben (vanwege Pinksteren). Toen alle werkzaamheden klaar waren, kwamen ze met een bedrag van over de 1000 euro. Ik zei dat ik zoveel geld niet heb, maar toen gaven ze aan dat ik dan wel een probleem had. Ik voelde me heel erg geïntimideerd en heb uiteindelijk dat belachelijke bedrag betaald. Zo hebben ze voor 15 min. werk 249 extra kosten in rekening gebracht i.v.m. Pinksteren.

Uit navraag blijkt dat een dergelijke handeling maximaal 300 zou moeten kosten, ook tijdens Pinksteren. Ik zou graag de rest van het bedrag terug ontvangen, want dit komt over als oplichterij.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slotenmaker Sleutelkoning

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slotenmaker Sleutelkoning nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nuheelblut