Klacht: 100 euro Admin kosten door beslag op rekening

op 27 juni 2019 over ING in de categorie Banken

Ik vind het zeer schandalig dat ING €100 rekent voor een derdenbeslag hun noemen dit administratiekosten what the f €100 Waar gaat het over is het dan niet erg genoeg dat er een bank beslag gelegd Is en moet de ING dan ook nog eens €100 daarvan profiteren dit moet rechtgezet worden anders ben ik echt weg als klant en mijn man laat ik ook weghalen Als zakelijke klant daarbij komt het ook nog eens een keer zo dat het nu 2 keer is gebeurd in een week tijd dus €200 jippiejajee

Ik ben pas weer tevreden als hier een regeling wordt gemaakt mijn geld terug die €100 Ik heb het hard nodig zodra mijn loon zomin binnenkomt heb ik al bijna niks meer over en dan moet ik 4 weken van leven met een zoontje daar hebben het over €200 nogmaals €200 Ik vind het schandalig in twee dagen tijd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

1 jaar geleden - Beste Driessen1972,Wat vervelend dat er twee maal kosten voor beslaglegging zijn afgeschreven van je rekening. De kosten zijn € 100,00 per beslag, dit is een vergoeding voor de administratieve afhandeling van het beslag.Vanmiddag heb ik je geprobeerd telefonisch te bereiken maar kreeg helaas geen gehoor op het telefoonnummer wat je hebt doorgegeven.Mocht dit onterecht twee maal van je rekening zijn afgeschreven neem dan zeker even contact op met onze afdeling Beslagen. Je kunt deze rechtstreeks bellen op dit nummer: 058 2340031 maandag tot en met vrijdag van 9.00 - 18.00 uur.Vriendelijke groet,Yvonne ING Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 01 juli 2019 om 11:29 geantwoord

Goedemorgen Driessen1972.

Aangezien je niet meer reageerde op ons laatste bericht ga ik er vanuit dat het probleem inmiddels is besproken met mijn collega van de afdeling Beslagen.

Mocht je dit nog niet hebben gedaan kun je uiteraard alsnog in contact komen met de betreffende afdeling op 058 23 400 31 (maandag tot en met vrijdag van 9.00 - 18.00 uur).

Margreet
ING|Webcare