Klacht: 10 maanden max met sportschoenen

op 21 juni 2016 over Nike in de categorie Sportmerken

Na 10 maanden zijn mijn Nike sportschoenen, die ik trouwens draag als vrije tijds schoen zo nu en dan, compleet kapot. Beide neuzen zijn los , 1 schoen tot halverwege de zool, binnenkant slijtage plekken door en door.Ik heb 100 euro betaald voor nike schoenen nauwelijks gedragen en mijn interpretatie van service is dat , Intersport in Alphen aan den Rijn heeft nog nooit gehoord van service, hier minstens naar gekeken wordt, echter meteen was daar het oordeel van Inter sport, 2-3 maanden max garantie, wees blij dat je nog 10 maanden met de schoenen gedaan hebt zei de manager, wat een nonsense is dit. Ik koop nooit meer bij Intersport mijn schoenen gewoon uit boosheid dat ze zo met een klant omgaan.En indien ik van Nike niets hoor zij een klant kwijt zijn.

Respect voor klant, niet getoond door Intersport, en reparatie van schoen/vervanging.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Norbert01