Klacht: 1 kaart te weinig

op 07 oktober 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

hallo ben student geworden en voorheen sporte ik altijd samen met mijn moeder op een kaart, nu ik zeg maar 2 uur van haar vandaan woon en vrijwel alleen in het weekend thuis ben, vroeg ik me dus af of wij niet 2 kaarten mochten, omdat we toch niet op dezelfde tijd gaan sporten zou dit idiaal zijn. En als student is dat wel fijn als je niet weer een abbo moet afsluiten die je al hebt.

Maar ik zie nergens dat dit kan, maar zou wel handig zijn voor een student die verder woont.

Als ik een extra kaart kan krijgen ,zodat ik mijn sportactiviteit verder kan voorzetten in mijn studentenstad

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:32 geantwoord

Hoi German,

Bedankt voor je bericht.

Ik ben blij dat we elkaar telefonisch hebben gesproken omtrent jouw klacht.

Wij begrijpen heel goed dat je als student liever niet nog een extra lidmaatschap wilt aanschaffen om zo een tweede pas te ontvangen. Het is jammer genoeg niet mogelijk om momenteel een tweede pas te ontvangen op één lidmaatschap.

We zijn wel bezig met een structurele oplossing voor in de toekomst zodat wij het mogelijk maken dat meerdere personen tegelijk gebruik kunnen maken van onze faciliteiten op één lidmaatschap.

Fijne dag verder.

Levi van Basic-Fit