Klacht: 1 geleverd ipv 2, dubbele transportkosten gerekend, contact krijgen is erg ingewikkeld

op 29 mei 2020 over Beslist.nl in de categorie Media

Er is door iemand hier bij ons een bestelling gedaan via beslist.nl. Ten eerste wordt er aangegeven dat de transportkosten € 8,50 zouden zijn wat al vrij hoog is. Door onoplettendheid is er via iDeal betaald maar blijkt dat te zijn verdubbeld. Omdat hetzelfde artikel 2 keer is besteld, bij dezelfde webshop. Dus nog steeds 1 pakket, 1 webshop, 1 bestelling, maar gewoon 2 × de transportkosten rekenen. De verzendkosten bij de webshop zelf waren overigens maar € 5,95 geweest maar dat terzijde.
Vervolgens worden er maar 1 artikel geleverd ipv de bestelde 2, maar er is geen enkele manier om contact op te nemen met beslist.nl. Pas na lang zoeken is er een contactformulier te vinden op de website.
Hier bestellen wij beslist niet meer.

Ten eerste het tweede artikel geleverd krijgen, ten tweede de dubbele transportkosten terug krijgen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beslist.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beslist.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bladiebla