Klacht: 0900 nummer per ongeluk gebeld in mijn zak zag dit na 47 minuten

op 10 mei 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Beste lezer,
Tot mijn schrik zag ik dat mijn mobiel in mijn zak een 0900 nummer heeft gebeld. Dit ondekte ik pas na 47 minuten 10-5-2017.8:44 47 minuten Vervolgens heb dit uitgedrukt en heb ik op de website van dit nummer een contactpunt proberen te traceren. Helaas is er niks terug te zien waar contact gelegd kan worden om dit te melden. Ik probeerde het nummer terug te bellen en contact te maken maar degene was in gesprek. Daarna heb ik met Vodaphone gebeld 10-5-2017 9:50 . Die mij adviseerde om de situatie uit te leggen via een klachtenformulier. En om restitutie voor de kosten te vragen. Het was niet mijn intentie om het nummer te bellen. Hierbij vraag ik coulance voor deze situatie. En hoor ik graag hoe dit opgelost kan worden.

Met vriendelijke grt,

Wanneer er coulance wordt gegeven en de onbedoelde kosten worden kwijtgescholden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amsterdamvodafone