Klachten over Privilege

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Privilege in de categorie Websites. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 2 Websites

98%
531 klachten gemeld
2 openstaande klachten
4 klachten in behandeling
525 klachten opgelost

Tijdslijn

Geen abonnement afgesloten

Klacht van op 28 september 2014 over Privilege in de categorie Websites

Tot onze verbazing wordt er al vanaf 2009 abonnementgeld van onze rekening geschreven door Privilege. Hebben daarover gebeld en volgens een medewerker hebben wij telefonisch toestemming gegeven. Wij weten pertinent zeker dat dit niet zo is, hebben nooit toestemming... Lees meer

Dubbel abonnement

Klacht van op 27 september 2014 over Privilege in de categorie Websites

Mijn vader van 86 heeft per ongeluk een dubbel abonnement afgesloten op Privilege, hij dacht dat het over zijn energiecontract ging. Op de kaart stond dat ook de partner moest tekenen. Het abonnement op zich is al ongewenst, maar dubbel op... Lees meer

ongewenst lidmaatschap

Klacht van op 26 september 2014 over Privilege in de categorie Websites

Mijn moeder van 79 blijkt al enkele jaren een lidmaatschap van Privilege te betalen. Zij heeft volgens haar nooit toestemming gegeven voor het lidmaatschap. Zij wenst in ieder geval terugbetaling van het lidmaatschapsgeld van de laatste 2 jaar, 2x €... Lees meer

Lid zonder het te weten

Klacht van op 26 september 2014 over Privilege in de categorie Websites

Mijn zieke vader schijnt zonder het te weten lid te zijn van Privilege, er is hem een tijdschrift toe gestuurd en 70 euro van zijn bankrekening afgeschreven. Hij kan zich niet herinneren dat hij benaderd is door deze organisatie, zijn (geestelijk)... Lees meer