Klachten over Fiber Nederland

Fiber Nederland biedt consumenten verschillende diensten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Ze zijn zeer gespecialiseerd... Lees meer >

Statistieken van Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

137 klachten gemeld
2.4 /10
113 stemmen
113

Tijdslijn

Internetsnelheid (ADSL) ver onder abbonnementsminimum. Abbonnement is 12-30 Mbit, gemeten is maximaal 9 (bij televisie uitgeschakeld). Vooraf in brief door Fiber gecommuniceerd dat ze 18 Mbit verwachten. Televisie icm internet gaat niet. Televisie zappen duurt ongeveer 5-8 minuten (oftewel alle... Lees meer

Abonnement opzegging

Klacht van op 17 maart 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

28 nov. 2016 ontving ik, na een telefonisch gesprek, een informatiepakket. Daarin stonden dingen waar ik het absoluut niet mee eens was. Doordat Fiber op geen enkele manier te bereiken was, was de opzegtermijn verstreken. 3x 3 kwartier in de... Lees meer

Geen netwerk

Klacht van op 16 maart 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Al 3 dagen geen netwerk dus geen tv geen internet gebeurde opeens 10 tallen keren gebeld steeds een andere oplossing die nog steeds niet hebben gewerkt zijn er mee bezig zeggen ze fiber is echt niks echt spijt van hoe... Lees meer

Geen service

Klacht van op 16 maart 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Ik ben al enkele dagen voor mijn buurman aan het bellen. Daar is de stroom er even af geweest wegens werkzaamheden, daarna deed de glasbox het niet meer. Geen internet, tv en telefoon en dat al sinds vrijdag 10 maart.... Lees meer