Klachten over Fiber Nederland

Fiber Nederland biedt consumenten verschillende diensten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Ze zijn zeer gespecialiseerd... Lees meer >

Statistieken van Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

135 klachten gemeld
2.4 /10
150 stemmen
150

Tijdslijn

WIFI

Klacht van op 11 december 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Fiber zegt dat wifi hun probleem niet is . Bij mij werkt wifi zeer slecht valt elke keer uit pagina's laden slecht . Sonos systeem valt uit. sinds kort bij Fiber hiervoor via oude tel kabel was beter. Eigenlijk willen ze nauwelijks... Lees meer

Sinds begin dit jaar verschillende uitval van internet gehad en nu blijkt dat wij al 11 maanden een snelheid hebben van 4 Mbps. Krijg via MyFiber steeds melding dat storing is opgelost echter is dit niet zo. Daarnaast wordt verschillende... Lees meer

Geen TV sinds "netwerkverbetering"

Klacht van op 27 november 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Op 16 november heeft Fiber een netwerkverbetering uitgevoerd. Het kastje van Fiber, die de TV-zenders stuurt, diende opnieuw opgestart te worden m.b.v. een USB stick. Alles precies volgens de instructies gedaan. Geen TV-zenders meer. Nog een paar keer geprobeerd, niets.... Lees meer

Service en operationele diensten

Klacht van op 27 november 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Sinds april 2017 aangesloten bij Fiber met een all in one. De diensten liggen er regelmatig uit. Als je belt moet je uren in de wacht. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Oplossingen zijn altijd moeilijk en... Lees meer

defecte fritzbox

Klacht van op 18 november 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Op maandag geconstateerd dat fritzbox 7590 niet meer werkte en gecommuniceerd aan organisatie. Na lange discussie met callcenter medewerkster op dinsdag in de avond iemand van technische dienst te spreken gekregen en hij sprak af dat er direct een... Lees meer

Al 2 dagen geen internet en nog niks opgelost

Klacht van op 10 november 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Wij hebben al 2 dagen geen internet Wij worden niet geholpen 45 min iedere keer moeten we wachten tot we klantenservice kunnen spreken Ze zeggen we kunnen je niet helpen Ze zijn er mee bezig Al 2 dagen geen internet Klantenservice na... Lees meer