Klacht: Zwembandjes geven geen enkele bescherming.

op 20 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Omdat ons vertrouwen in Hema groot is, hebben wij dit jaar onze zwembandjes bij de hema gekocht . En zo gingen wij vrolijk en vol vertrouwen op vakantie. Die vakantie werd op de eerste dag heel even flink overschaduwd omdat mijn zoontje wou laten zien dat hij op zijn zwembandjes kon blijven drijven in het diepe water. Op het moment dat ik mijn zoontje los liet….ging hij gelijk helemaal kopje onder. De zwembandjes gaven totaal geen enkele bescherming. Samen met de badmeester hebben wij gekeken wat er mis kon zijn: ze waren goed opgeblazen, de stoppen waren dicht en ook het aangeven gewicht klopte. Conclussie vd badmeester: deze dingen zijn levensgevaarlijk gewoon!
Zoiets kan en mag toch niet gebeuren? Ik weet dat je als ouder altijd verandwoordelijk blijft voor de veiligheid van je kind , zeker als het om dit soort dingen gaat. Maar als je toch veiligheidsbandjes koopt , mag je toch wel verwachten dat het in ieder geval wat bescherming tegen verdrinking geeft. Wij zijn erg geschrokken en hebben ook een stukje vertrouwen verloren in de producten vd hema. Voorheen riep ik altijd op verjaardagen dat de hema altijd goede producten heeft of het nou om etenswaren, kleding of verzorgingsproducten gaat….. je kunt er altijd op bouwen!
Jammer dat dit nu zo plots opeens zo anders voelt.
Vriendelijke groet van manon nijhof vonkje_1@msn.com

Voor mij is het erg belangrijk om deze klacht ondet jullie aandacht te brengen en om gehoord te worden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manon nijhof