Klacht: Zwarte zijdeglans verf Flexa

op 11 juli 2019 over Flexa in de categorie Producten

Beste,
We hebben net ons eerste huis gekocht en daarbij alle kozijnen, deuren en zelfs alle keukenkastjes geschilderd. Omdat we een unieke uitstraling wilden, hebben we voor de zwarte zijdeglans (watergedragen) verf gekozen. We hebben bewust voor Flexa gekozen, omdat we hiermee zeker wisten dat we een goede kwaliteit verf kochten. Tot onze frustratie is dat totaal niet het geval!! Alles zag er prachtig uit, totdat ik de ramen ging poetsen en zo de zwarte laag van de kozijnen af kwam. En deze zijn enkel voorzichtig met een doekje schoongemaakt! Verder laat ook de verf in de keuken los en zit alles vol met vlekken, omdat het water gelijk in de verf trekt. Het is niet eens mogelijk om mijn keuken of deuren te poetsen, omdat het resultaat dan alleen nog maar erger wordt. Als de tuindeuren open staan en er een spatje regen op valt, is ook dit meteen zichtbaar en niet meer schoon te krijgen. We dachten nu eindelijk klaar te zijn met het opknappen van onze nieuwe woning, maar helaas moeten we de hele benedenverdieping opnieuw schilderen! U kunt zich vast voorstellen dat dit ontzettend frustrerend is. Natuurlijk hebben we de verf op correcte wijze aangebracht en de juiste stappen doorlopen. Ik heb ook al gezien dat er veel meer klachten zijn van deze specifieke verf. Wij hebben 4 blikken van 750 gebruikt.

We zijn tevreden als Flexa ons de gemaakte kosten van de 4 blikken verf teruggeeft, zodat we hier nieuwe blikken voor kunnen kopen. Alsnog balen we dan flink van al het extra werk dat we moeten verrichten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexa over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 19 juli 2019 om 15:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mpjvangestel