Klacht: zwart scherm sony bravia

op 12 juli 2012 over Sony in de categorie Electronica Merken

wij hebben een sony bravia die afgelopen week tijdens het kijken ineens een zwart scherm kreeg nog wel geluid en je ziet bij het aan zetten dat het scherm iets oplicht nu hebben wij een monteur op bezoek gehad en die kom ons vertellen dat het paneel wat deze tv bevat kapot is en ik wilde dit graag laten maken tot dat ik hoorde dat sony alleen dit paneel levert in combinatie met een compleet nieuw scherm en dit ons rond de 6 a 700 euro gaat kosten nu konden wij een colanse krijgen en de tv laten maken maar dan kost het nog zo tussen de 250 en 300 euro de tv is vier jaar oud en heeft toens 1600 euro gekost ik vind het zelf niet de moeite waart om een tv waar hun van beweeren dat ze zo 6 a 7 jaar mee gaan te laten maken voor dat geld nu heb ik gevraagt of dat we de coulanse kunne krijgen bij aankoop van een nieuwe tv maar helaas sony is niet berijd om ook maar een stap in onze richting te doen en de klante/klachte serice hoe je daar word behandelt is echt om te huilen het enige wat we als oplossing kregen was zet de tv maar op marktplaats voor onderdelen kunt u er toch nog zo 50 euro voor krijgen ik heb er niet om gevraagt om dat paneel te leveren met een nieuw scherm das gewoon een van de lokkers van sony we maken een ding maar dat kan aleen gemaakt worden in combinatie met nou echt belagelijk kan je vergelijken met ik laat een bord van me sevies vallen en ik moet gelijk een nieuw servies koopen en de mogelijk heid om een bord bij te kopen is er niet echt geld klopperij

een korting of de coulanse die ze ons gaven bij aan koop van een nieuwe met of zonder bij betaling

Alle klachten die gemeld zijn door luuc2007