Klacht: Zeer slechte ervaring

Fam S. op 09 januari 2025 over Zwaluw Comfortsanitair in de categorie Badkamer bedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf.

Een halve douche besteld voor € 12700,- hiervoor bad eruit douche erin.
Dag voor levering werden gebeld materialen niet op voorraad.(we moesten maar uit andere kleuren kiezen want hoe lang het duurde voor de bestelde kleur geleverd zou worden was niet bekend)
Douche zitje voor mijn vrouw NIET gemonteerd wel voor betaald.
Dit was de reden dat we het kochten.
Na oplevering was de melding nu kan het niet meer jammer dan.
Na klagen werd al gauw het woord incasso bureau via de mail tevoorschijn getoverd
Na maanden pas reactie en een gesprek gehad in Zeewolde hoofdkantoor
Antwoord wij hebben niets fout gedaan zitje kunnen we wellicht toch nog monteren maar voor al uw ellende geven wij geen compensatie zegt al genoeg over de bedrijfs cultuur van deze firma
Deze mensen zijn alleen uit op winstbejag (zeker gezien de auto van de directeur t.w.v. 200.000 euro voor de deur.(kenteken op verzoek beschikbaar)
Mensen ga nooit met deze partij in zee.
Dief van je eigen buidel en en klant gerichtheid is 0.0.
1 voorbeeld :Een douche paneel werd voor € 1868 ,-per stuk aangeboden.
Exact het zelfde paneel gevonden voor € 59,- per stuk bij de bouwmarkt.(dan weet u hoeveel zij verdienen over uw rug)
Deel a.u.b. dit bericht en dat je deze zeer onvriendelijke verkopers nooit en te nimmer binnenlaat.
Factuur kan ik bij interesse doorsturen en een zeer uitgebreid verhaal mail maar naar [email protected]

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zwaluw Comfortsanitair over deze klacht.

Bericht van Zwaluw Comfortsanitair

2 maanden geleden - Geachte heer Schouten, Leuk dat u doorgaat met het plaatsen van slechte reviews nadat wij geen gevolg hebben gegeven aan uw dreigement. Nogmaals willen wij duidelijk stellen dat alles in overleg met u is geplaatst. Helaas kon alleen het stoeltje niet geplaatst worden, deze hebben wij ook netjes aan u terugbetaald. Achteraf is er zelfs nog aangeboden een stoeltje te plaatsen zonder dat u hier hier alsnog voor zou moeten betalen. Echter heeft u aangegeven het gehele aankoopbedrag terug te willen. Niet omdat er niet juist gebouwd is, maar slechts alleen als chantagemiddel. Uw mail beschreef het als volgt: Uw tekst:(Ik ga nu actief radar en andere media bij deze benaderen. Als ik met mijn acties mensen kan tegenhouden bij u te kopen zal ik dat melden Alleen door een volledige credit factuur kan ik nu de ingeslagen weg nog wijzigen en een pad tot verzoening overwegen.) U heeft bij oplevering duidelijk aangegeven dat alles naar wens is geplaatst, ook heeft u achteraf aangegeven dat er geen klachten zijn over de geleverde werken. U wil alleen geld zien en anders ons bedrijf zwart maken. Wij wensen u dan ook veel succes met uw missie. Echter zal dit nimmer leiden tot een betaling van onze kant. Vriendelijke groet, Zwaluw

Reactie van de melder van de klacht Fam S.

2 maanden geleden - Luisteren niet naar mijn klacht. Vinden dat zij niets fout hebben gedaan. Vinden dat ik moet stoppen met negatieve reacties plaatsen. Hun de kans gegeven hier iets aan te doen zij vinden dat zij niets hoeven doen

Reactie van de melder van de klacht Fam S.

2 maanden geleden - Geachte Zwaluw Ik heb u de kans geboden om het zeer negatieve gevoel met uw bedrijf op te lossen in een persoonlijk gesprek. Daar is echter niets uitgekomen daar u vind dat er nooit compensatie bij gemaakte fouten aan de orde is Dit is dit onze bedrijfs visie om het met uw eigen woorden te benoemen. Dan staat het mij uiteraard vrij om mijn negatieve ervaring te delen en er voor te zorgen dat er niet nog meer mensen het 'slachtoffer worden van uw handelswijze. Ook dit is in ons gesprek toch duidelijk naar voren gekomen. Zoals al eerder gemeld het zich verplaatsen in een klant die een klacht heeft is u wereld vreemd. Ik heb u gevraagd om een redelijke oplossing aan te bieden wat u niet nodig achte.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam S.