Klacht: Zwaar en diep teleurgesteld in Fintrex

op 17 april 2017 over Fintrex bv in de categorie Adviezen

Ik solliciteer op een functie en krijg gewoon geen reactie. Deze start morgen al. Ik bel ik mail ik bel collega’s geen reactie. Ik voel mij niet serieus genomen.

Eerder werd mij een baan beloofd bij Aegon ik had het contract al ondertekent en ben gewoon afgewimpeld ik zal hier nog vervolg contact over opnemen met juridisch loket. Ik ben gewoon afgewimpeld en zonder inkomsten achter gelaten.
Dit is ook niet meer goed gemaakt of uitgelegd nadat ik hierom had gevraagd.

Fintrex is hartstikke verkeerd bezig.

Als fintrex mij aanmeld voor de functie morgen in rijswijk en dit vandaag nog terug koppelt. Ook dient fintrex mij een jaarcontract aan te bieden voor de enorm grote fout die ze hebben gemaakt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fintrex bv over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fintrex bv in behandeling genomen

Bericht van Fintrex bv

7 maanden geleden - Beste Varuna, jouw bericht hebben we in goede orde ontvangen. Erg vervelend dat jij de dienstverlening van FINTREX als negatief hebt ervaren: dat mag niet de bedoeling zijn. En daarom willen wij je morgen graag even bellen om dit verder toe te lichten. Ook wil ik wel alvast meegeven dat wij ons niet in de "fouten" herkennen die jij omschrijft en wat we allemaal niet gaan doen is omwille van het goedmaken van vermeende fouten een jaarcontract aanbieden. Wat we wel graag willen is jou net als ieder ander een eerlijke kans geven op een mooie baan. Geloof me, wij willen wel, want we zoeken heel veel mensen. Maar een passende match moet sowieso van twee kanten komen. Graag spreken wij je morgen, fijne maandagavond gewenst. Met vriendelijke groet, FINTREX.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fintrex bv een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fintrex bv

Heeft op 25 april 2017 om 07:16 geantwoord

Beste Varuna,

Afgelopen week hebben wij telefonisch contact met je opgenomen om jouw klacht in behandeling te nemen. Ik wil nogmaals aangegeven dat ik het vervelend vind dat jij geen positief gevoel hebt overgehouden aan jouw sollicitatieprocedure bij FINTREX. Telefonisch heb ik je een toelichting gegeven over de sollicitatieprocedure bij FINTREX en waar jij je momenteel bevindt in het proces. Dat we dit proces niet kunnen bespoedigen, komt omdat wij een 100% match willen maken tussen jou en een bepaalde functie. We hebben met elkaar besproken dat jij de punten waar jij tegen aanloopt in het sollicitatieproces nog met mij gaat delen per mail, zodat we hier samen naar kunnen kijken. Samen zorgen we voor een gepaste oplossing voor jou!

Lucinda
FINTREX

Heeft op 26 april 2017 om 16:29 geantwoord

Er is mij geen oplossing geboden. Ik ben nog steeds diep teleur gesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door VarunaB Varuna