Klacht: Zure melk

op 27 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij de lidl een doos melk gekocht. De melk was allemaal zuur en bedorven dit had ik door nadat mijn zoontje en ik onwel waren geworden en melk uit spuwden . Ik heb de lidl gemaild en er werd afgesproken dat de melk opgehaald zou worden en onderzocht er werd excuses aangeboden en ik zou nog bericht krijgen. Ik heb nooit meer iets van lidl gehoord en zij reageren niet meer op mijn berichten. De datum op de melk was nog houdbaar

Gewenste Oplossing:

Ik wil het volledige aankoopbedrag van een doos halfvolle milbona melk en een doos als blijk van excuus. Ik denk dat lidl zelf een geschikt blijk van excuus kan verzinnen ik was ten tijde ook zwanger en heb dit ook vermeld ik vind het niet kunnen dat ik opeens genegeerd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 februari 2016 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lake.kcb@gmail.com