Klacht: Zuigt zo slecht

op 11 december 2017 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Electrolux ultrasilencer nog nooit zo een slecht zuigende stofzuiger gehad. Wordt er elke keer weer geiriteerd van een kattenbrok is al te zwaar om op te zuigen. Ben een echte stofzuiger freak doordat ik bij mensen schoonmaak weet ik waar een stofzuiger aan moet voldoen. Hoop dat u van electrolux mij kan helpen. Vriendelijke groet

Zou tevreden zijn met een goed zuigende machine.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 13 december 2017 om 12:44 geantwoord

Wij vinden het vervelend te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over uw stofzuiger. Om te kunnen beoordelen wat er met het apparaat aan de hand is, zal het apparaat ter reparatie moeten worden aangeboden aan onze werkplaats in Alphen aan den Rijn. Binnen de 24 maanden fabrieksgarantie zijn kosten van het versturen naar Electrolux voor eigen rekening en zijn de kosten van reparatie en het retour zenden voor Electrolux. Buiten de fabrieksgarantie zijn alle kosten van verzending en reparatie voor je eigen rekening. Wij verzoeken je bij de verzending een kopie van de aankoopnota, de klachtomschrijving en je naam, adresgegevens en telefoonnummer mee te sturen. Dit kan via de handelaar of zelf opsturen/langs brengen. Het adres is:

Electrolux Home Products (Nederland) B.V.
Afdeling Werkplaats
Vennootsweg 1
2404 CG Alphen aan den Rijn

Alle klachten die gemeld zijn door absis