Klacht: Zowaar geld retour gekregen van Dierenwinkel.nl

op 15 januari 2014 over aquariumwinkel.nl in de categorie Internetshops - Dieren

Zie ook mijn eerdere klacht.
Na geen reactie op eerdere mails na plaatsing van mijn klacht ineens dezelfde dag antwoord. Er was sprake van een misverstand, geld was allang gestort alleen op een verkeerde rekening … (goh, wat toevallig. Gezien de voorgaande ervaringen geloof ik hier uiteraard niks van). Ze gingen het in orde maken en of ik mijn klacht wilde verwijderen. Ze hebben het in orde gemaakt want ik had het geld vandaag op mijn rekening. Mijn klacht verwijder ik echter niet omdat ik onbeschoft behandeld en voorgelogen ben en ik mensen wil waarschuwen geen spullen bij deze winkel (en alle andere internetwinkels van deze eigenaar) te bestellen omdat je ze niet krijgt. Dus wil je wat bestellen van dieren / aquariumspullen en de contactgegevens zijn Kreitenmolenstraat te Udenhout dan zou ik snel verder zoeken.

Of zaken doen op de manier zoals het hoort of stoppen met alle internetwinkels en zich beperken tot alleen de fysieke winkel in Udenhout.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar aquariumwinkel.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door aquariumwinkel.nl in behandeling genomen

aquariumwinkel.nl

Heeft op 03 maart 2014 om 18:40 geantwoord

Zoals de klant zelf aan geeft is het bedrag teruggestort op de rekening. De klacht is hiermee dus opgelost.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat aquariumwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Geduld is op