Klacht: zorgtoeslag ipv huurtoeslag en mail in de spambox

op 05 september 2018 over Jouwtoeslag.info in de categorie Adviesbureau

In de veronderstelling huurtoeslag te hebben aangevraagd blijk na bijna een maand dat ik het formulier voor zorgtoeslag heb ingevuld waarnaar ik automatisch ben verwezen toen ik op de link naar het huurtoeslagformulier heb geklikt. Naar mijn idee zou ik een mail krijgen met het bedrag dat ik aan toeslag zou ontvangen waarnaar ik akkoord zou kunnen geven om deze toeslag door jouwtoeslag.info te laten aanvragen bij de belastingdienst. Ik vond het gek dat ik nog niks gehoord had van de site en zag vandaag tot mijn schrik dat er 39,50 van mijn rekening is geïncasseerd door jouwtoeslag.info. Ik heb hierna mijn spambox gecheckt waarna ik een bevestigingsmail zag. Omdat ik deze mail vandaag pas zag was het niet meer mogelijk om de aanvraag te annuleren omdat de annuleringstermijn van 14 dagen als verstreken is.

Ik ben tevreden als ik de administratiekosten van 39,50 terugkrijg die zorgtoeslag.nl van mijn rekening heeft geïncasseerd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jouwtoeslag.info over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ds1