Klacht: Zorg Verzekering Door Menzies

op 04 mei 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Sins January 2016, Al mijn medicine is bepald door Menzies Zorg verzekering. Die bepalen hun preferences, niet mijn preferences. Ik kreeg Calici Chew Tabletten 500 altijd voor mijn Osteo Porose. Nu beslist Menzies mijn Calci Bruis Sachets te geven. Ten eerste mijn Apotheek De Groen, Kudelstaart heeft mijn verteld dat is door Menzies Bepaald. De Tabletten en de Bruis sachets zijn hetzelfde Prijs. Ik ben dood ziek met dit gevecht elk keer over mijn Medicine. Zelfs heeft ze mijn een goed koop puffer voor mijn Astma veranderd. Ik stop nu totaal met medicine, en heb ik mijn aangemeld bij mijn Rechtsbijstand Advocaat. Ze draaien de mensen door, dat wij moeten alleen betalen, en het kun hun niet schelen, of men ziek worden, als die hun winst krijgen. Als ik ziek worden zorder mijn hard nodig medicine, het is aan de hoofd van de Hema (Menzies) dan. Het is goed bekend dat bruis sachets verdampen en men kreeg de nodig hoeveelheid niet binnen

Als ze stoppen met dit goed koop medicine, want het is waardeloos. De verpakkening is verschrikkelijk, en gaan zoveel medicine stuk in de verpakking. Goed koop is soms niet de beste koop. Ik ben nooit door een Verzekdering zo behandeld.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bonnybonnybanks