Klacht: Zool kapot schoen

op 04 juli 2017 over Adidas in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 maanden terug online schoenen gekocht bij Adidas.
Van het weekend lag er ineens een stuk zool onder de tafel wat bleek dat die van mijn schoen afkwam!
Ik netjes uitlegt bij Adidas plus foto’s voor eventuele nieuwe schoenen!
Krijg ik een mail van dat het niet aan de productie ligt maar van invloeden van buitenaf!!!
Je krijgt wel 15% korting op een nieuwe aankoop!!
Wat een slechte service voor zo’n grote organisatie!!

Gewenste Oplossing:

Nieuwe schoenen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jean-Paul Geurts