Klacht: zonnebril

op 27 september 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 15 maart 2018 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Specsavers

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Vasalos, Fijn dat u ons zojuist belde naar aanleiding van uw klacht en onze reactie daar op. Zoals besproken nemen wij contact op met de winkel over uw klacht en komen wij of de winkel er bij u op terug. Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Bericht van Specsavers

6 maanden geleden - Goedendag, Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen. Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar de directeur van betreffende winkel die geeft aan contact dat u langs komt in de winkel zodra u tijd heeft zodat er gekeken kan worden naar een oplossing. Wij gaan er van uit dat u er samen uitkomt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Heeft op 07 april 2018 om 08:42 geantwoord

Ik heb nog steeds niets vernomen en er is dus niets met mijn klacht gedaan. Ik vind dit niet passend. Hoop alsnog iets te horen.

Alle klachten die gemeld zijn door ajvasalos