Klacht: zonder toestemmingovergenomen

op 25 mei 2021 over Innova Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben gebeld door iemand van uw bedrijf die zich heeft voorgedaan als iemand van Eneco.die heeft mij gezegd dat mijn contract verlengd moest worden.Uw bedrijf heeft een bedrag van 63,00 euro van mijn rekening afgeschreven.dit bedrag heb ik gestorneerd omdat ik niet bekend was met uw bedrijf.ik kreeg daarop een mail met het verzoek dit bedrag alsnog over te maken.Vrijdag heb ik contact per telefoon gehad met Nadide Unal.
zei heeft gezegd dat ze het bandje gaan afluisteren en dat per mail ik hierover wordt benaderd.ik wens van u een Heran aansluiting bij Eneco omdat ik daar wil blijven. wachtend op uw reactie Mevrouw Sesseler post code 5463er 33

Gewenste Oplossing:

niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Innova Energie

Reactie van de melder van de klacht Tara2009

2 maanden geleden - graag zsm terug zetten naar Eneco en boeten van Eneco van 250,00 euro betalen.

Reactie van de melder van de klacht Tara2009

2 maanden geleden - zie hier boven.

Reactie van de melder van de klacht Tara2009

2 maanden geleden - oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Innova Energie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tara2009