Klacht: Zomerrooster

op 11 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Door het Zomerrooster rijden 2x minder bussen ieder uur tussen Oss station en Uden iedere dag half uur langer wachten.
Erg vermoeiend.

Ook in zomerperiode tijdens spits vlgs normale rooster blijven rijden . Zodat forenzen normale tijden kunnen reizen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Bwaardenb

7 maanden geleden - Als openbaar vervoerder bent u op hoogte dat er ook klanten zijn die toch naar werk gaan ondanks vakantieperiode. De bussen blijken tijdens de ochtend en avondspits goed bezet met forenzen. Waarom wilt u deze klanten niet tegemoet komen. ?? arriva is een vervoersbedrijf en geen bouwbedrijf waarbij alle medewerkers vaste periode vakantie moeten opnemen.

Arriva

Heeft op 11 augustus 2016 om 17:12 geantwoord

Beste Berlinda,

Ik begrijp dat een voor jou betere aansluiting volgens normale dienstregeling gewenst is. Ik kan echter niets aan de vakantiedienstregeling veranderen. Afhankelijk van je regio, zal de dienstregeling binnenkort weer als normaal ingericht zijn.

^NT
Arriva Webcare.

Reactie van de melder van de klacht Bwaardenb

7 maanden geleden - Ja gelukkig wel. Mogelijk dat u binnenkort de klachten over het Zomerrooster evalueert en volgend jaar als bedrijf in de dienstensector een moderner klantvriendelijker Zomerrooster kunt invoeren. Met vriendelijke groet. Bw

Alle klachten die gemeld zijn door Bwaardenb