Klacht: Zomeravond 11 juli

op 14 juli 2015 over Efteling in de categorie Attractiepark

Tot afgelopen zomeravond ging ik altijd met groot plezier naar de Efteling. Mij werd door vrienden verteld dat de zomeravonden echt een aanrader zijn. Hier ben ik dan ook afgelopen zaterdag naartoe gegaan. We zijn rond 16.00 uur gegaan en toen was het al zo druk dat we op een extra parkeerveld moesten parkeren helemaal achteraan. Dit kan natuurlijk gebeuren en ik was allang blij dat we toch nog een parkeerplaats hadden.
Toen we een broodje kebab bestelde bleek na het betalen ineens dat de knoflooksaus op was. Dit was de tweede keer dat ik daar een broodje kebab bestelde en ook gelijk de tweede keer dat de knoflooksaus op was. Het lijkt mij toch heel normaal dat je bij een broodje kebab gewoon knoflooksaus kunt krijgen, maar dit is dus niet voor iedereen zo vanzelfsprekend.
We zijn tot het einde gebleven en moesten nog een flink eind terug lopen naar de auto. Het was bij het wegrijden zo druk dat we bijna een uur hebben moeten wachten tot we überhaupt ook maar een meter konden rijden. Echt schandalig! Verder waren er ook geen parkeerregelaars te bekennen bij het stuk waar wij weg moesten rijden.
Al met al vind ik het parkeren toch wel echt het slechts van allemaal, zeker voor zo’n groot park als de Efteling.

Het hebben van geen knoflooksaus lijkt mij makkelijk op te lossen. Zeker op zo'n drukke avond als een zomeravond lijkt het mij toch heel normaal dat je hiervan genoeg op voorraad hebt.
Ik hoop dat jullie Het wegrijden bij de parkeerplaatsen beter kunnen regelen. Zeker bij zulke drukke momenten die van tevoren te verwachten zijn.
Hopelijk kunnen jullie iets aanbieden ter compensatie van de problemen op deze avond.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leonieke96